Tag Archives | kad kahwin

Majlis Perkahwinan Aku

Majlis Perkahwinan Aku

Zaman dahulu kalau nak menjemput orang datang ke kenduri kahwin agak susah. Kaedahnya ialah dengan menghantar kad jemputan ke setiap tetamu yang ingin di undang. Kad jemputan dulu pun tak macam sekarang, dulu guna kertas A4 itu lipat 4. Kos yang rendah dan menjimatkan. Sekarang aku dah jarang jumpa kad kahwin macam itu lagi. Seiring […]

Continue Reading 14
Hari Itu Semakin Hampir

Hari Itu Semakin Hampir

Nampaknya hari yang besar dalam hidup aku dah makin dirasai. Ahad lepas aku pergi ambil kad kahwin di lh-creative jalan pudu. Kad kahwin bertemakan hitam dan putih. Tolak tambah dah tinggal sebulan je lagi sebelum aku menamatkan zaman bujang. Risau? Mana ada risau, biasa je. hehe…sedapkan hati. Bukan risau untuk hari itu nanti je. Risau […]

Continue Reading 5
Majlis Perkahwinan

Majlis Perkahwinan

Selamat tahun baru kepada anda semua. Bulan disember yang sudah berlalu. Berapa banyak majlis perkahwinan yang telah anda pergi? Aku rasa ramai antara kita yang dapat kad jemputan hampir di setiap hujung minggu bulan disember lepas. Maklum lah kan, hampir setiap jumaat bulan disember ada cuti umum. Dikesempatan itulah ramai yang memilih untuk mengadakan majlis […]

Continue Reading 10