Aku turun padang

Share Button
live blogging,handphone

Aku turun padang, originally uploaded by wandisini.

Selepas hampir 1thn aku tak main bola. Akibat koyak ligamen. Hari ni aku turun main. Kasut ni aku beli 1 tahun yg lepas. Baru hari ni jejak padang. Doakn keselamatn aku

Share Button

, , , , , ,

10 Responses to Aku turun padang

  1. Mohd Isa November 2, 2010 at 6:02 am #

    pergh…rasa dah lama tak main bola padang ni…mesti best kalau dapat main bersama ni…hehe

    • azwan November 2, 2010 at 9:03 am #

      ko buat apa petang-petang? baca buku ke?
      tak sempat ke nak main bola. curi lah masa sikit untuk beriadah, nanti hilang skill fernando torres ko. heh..

      • Mohd Isa November 2, 2010 at 3:21 pm #

        haha, tgk mood gak..kadang2 main hoki…jarang dak2 sini men bola padang…tu yg ilang skit tu…haha

        • azwan November 2, 2010 at 4:52 pm #

          banyak sukan ko boleh main eh. baguih ni boleh wakil unimap dalam sukan universiti.
          masa aku pergi langkawi aritu sempat pusing-pusing kangar, tak nampak pun ko.hehe..

          • Mohd Isa November 2, 2010 at 7:52 pm #

            haha, mana nak nampak. aku bukan kaki merayap. byk abiskan masa duk dalam bilik jerk. hoho, hampir semua sukanlah aku dah wakil unimap. hehe

          • azwan November 8, 2010 at 10:24 am #

            bagus lah hang duk dalam bilik je.hehe…
            la ni banjir kat kangar macam mana? dah reda ke belum. cuti la eh, tak dapat pergi kelas

  2. Syafrizal November 2, 2010 at 10:48 am #

    Amalkan Radix Kapsul untuk betulkan ligamen.. Insya Allah

    • azwan November 2, 2010 at 4:49 pm #

      radix kapsul ni rasa apa? sedap tak? berapa harganya?

      • Syafrizal November 2, 2010 at 7:02 pm #

        Radix Kapsul kalau nak ikutkan tekak aku ni memang rasa macam sarsi pun ada. Lagi-lagi produk HPA yang kombinasi madu dan Radix Kapsul iaitu Madu Radix. Memang bagi tenaga, elok untuk otot (kalau koyak atau sengal dia tolong sambung dan sembuh)dan sendi (kalau hilang lendir dia bagi tambah), dan buang toksik. Amalkan sekali Herba Tuju Angin untuk buang angin kat sendi-sendi kita.

        Radix Kapsul – RM20
        Herba Tuju Angin – RM20

        • azwan November 8, 2010 at 10:23 am #

          boleh la try nanti. tak mahal pun. kuar duit sikit untuk kesihatan badan apa salahnya kan

Leave a Reply

CommentLuv badge

WP-SpamFree by Pole Position Marketing