Aku turun padang

Share Button
live blogging,handphone

Aku turun padang, originally uploaded by wandisini.

Selepas hampir 1thn aku tak main bola. Akibat koyak ligamen. Hari ni aku turun main. Kasut ni aku beli 1 tahun yg lepas. Baru hari ni jejak padang. Doakn keselamatn aku

Share Button

Comments

    • says

      ko buat apa petang-petang? baca buku ke?
      tak sempat ke nak main bola. curi lah masa sikit untuk beriadah, nanti hilang skill fernando torres ko. heh..

      • says

        Radix Kapsul kalau nak ikutkan tekak aku ni memang rasa macam sarsi pun ada. Lagi-lagi produk HPA yang kombinasi madu dan Radix Kapsul iaitu Madu Radix. Memang bagi tenaga, elok untuk otot (kalau koyak atau sengal dia tolong sambung dan sembuh)dan sendi (kalau hilang lendir dia bagi tambah), dan buang toksik. Amalkan sekali Herba Tuju Angin untuk buang angin kat sendi-sendi kita.

        Radix Kapsul – RM20
        Herba Tuju Angin – RM20

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

WP-SpamFree by Pole Position Marketing